שוסטר: "אנחנו מרגישים דג במים בממשלה הזו"

מהדורת הבוקר 1 Comment on שוסטר: "אנחנו מרגישים דג במים בממשלה הזו"

סגן השר אלון שוסטר התייחס להסיכוי לשיתוף פעולה בין גנץ לנתניהו בשיחה עם 'קול חי': "נתניהו עשה את הטעות שלו פעם אחת. אנחנו גאים בממשלה שהקמנו; אנחנו מרגישים דג במים בממשלה הזו ומקווים שהיא תמלא את ימיה"

אלון שוסטר צילום: David Cohen/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: David Cohen/FLASH90

סגן שר הביטחון, אלון שוסטר (כחול לבן) מתייחס לשני הפיגועים שאירעו אתמול: "אנחנו נערכים לכל, אבל כרגע לא מתגברים באופן מחמיר ויחד עם זה שומרים על ערנות גבוהה. אנחנו כולנו ב-140 שנים האחרונות נמצאים בגלים עולים ויורדים. אני חי ליד רצועת עזה ומכיר את גלי ההסלמה האלה. אני מציע לא להתנבא. סוכנויות הביטחון של מדינת ישראל, חוללו פלאים בחודשים האחרונים. מעת לעת, נפרצת החומה ההדוקה הזו של המודיעין ונפגעים חפים מפשע", אומר שוסטר.

בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, הוא נשאל על חילוקי הדעות בממשלה: "אני לא חושב שבנושא הטרור יש חילוקי דעות. בסוגיות הטרור ההחלטות הן מקצועיות ומי שינסה להרים את ידו על מישהו, ולא משנה אם על יהודי או על ערבי, אנחנו נגדע אותה".

הוא נשאל האם יש סיכוי לשיתוף פעולה חוזר בין גנץ לנתניהו: "עזר ויצמן שהיה מפקד חיל האוויר אמר פעם שלכל טייס מותר לעשות טעות, אבל רק פעם אחת. נתניהו עשה את הטעות שלו פעם אחת. אנחנו גאים בממשלה שהקמנו".

עוד אמר שוסטר בריאיון: "יש אדם אחד שמנהל את המערכה הביטחונית, אם כי בשותפות מלאה עם ראש הממשלה שר החוץ שר הבט"פ. קוראים לו בני גנץ. הוא עושה נפלאות. רק אתמול ציינו את יום ההוקרה – מהפכה אדירה לפגועי הנפש, והנכים בכלל בצה"ל. אנחנו מרגישים דג במים בממשלה הזו ומקווים שהיא תמלא את ימיה".

הוא נשאל לגבי המגעים עם הנציגים החרדים בנושאים שונים: "יש כל הזמן מגעים, כולם מדברים עם כולם על ממשלה חלופית, אבל זה לא העיקר. אני תומך במתווה הכותל שנתניהו קידם בשעתו לטובת המיעוט הרפורמי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    המראיין נשמע אדם מאוד חכם, מה שמו?